Reklamaci na zboží můžete uplatnit:
Před reklamací nás dopředu kontaktujte na soukup@mobilhouse.cz popř. telefonicky na 608444007, doporučíme Vám nejrychlejší a nejkomfortnější způsob. Zkrátíte tím vyřízení reklamace na nutné minimum!
Jaké servisy doporučujeme pro nejrychlejší vyřešení záruční opravy (platí pro firmy i pro soukromé osoby)
Pro nejrychlejší odstranění záruční vady doporučujeme využít níže uvedená autorizovaná servisní střediska. Oprava je v uvedených servisech nejrychlejší a mají největší zásoby náhradních dílů. Pro zaslání do servisu doporučujeme využít službu cenné psaní české pošty (obálku pro cenné psaní získáte na poště), stačí zabalit jen telefon s vyplněným záručním listem popř. s kopií nákupního dokladu + dopisem (Doporučený formát: Žádám o záruční opravu mobilního telefonu značka,typ,IMEI. Popis závady, Vaše adresa, kontakty a podpis) a poslat na adresu servisu. Po opravě Vám bude zdarma doručeno zpět. Stav Vaší zakázky můžete sledovat na internetových stránkách servisu. Doba opravy je ve většině případů 3 dny, což je výrazně rychlejší, než když telefon pošlete k nám a my to přeposíláme jednou za týden hromadně. Samozřejmě můžete využít i jiná autorizovaná servisní centra, ale tyhle jsou nejrychlejší a i s posláním poštou to vyjde rychleji, než využít menší servis, který na to nebude mít díly popř. slouží jen jako sběrné místo a stejně to posílá do těchto níže vypsaných hlavních servisů.
NOKIA - doporučujeme poslat (popř. pro pražské zákazníky možnost dovézt osobně - servis se nalézá přímo u metra Skalka) na adresu: CELL NET, s.r.o., Rubensova 2241, 100 00 Praha 10
Sony Ericsson - odvoz do servisu zdarma přes logistický HUB - kontaktujte nás e-mailem - pošleme Vám přesné instrukce!
SAMSUNG - BRITEX-CZ, s.r.o., poštou i osobně na adresu: Milady Horákové 125, 272 01 Kladno
LG - BRITEX-CZ, s.r.o., poštou i osobně na adresu: Milady Horákové 125, 272 01 Kladno
HTC - VSP DATA, a.s. - do servisu lze objednat svoz (v případě záruční opravy zdarma), na adrese: http://services.vspdata.cz/htc/ Nutno uvést, zda máte zájem o záruční či nezáruční opravu.
E-TEN - napište nám, pošleme Vám instrukce e-mailem
MOTOROLA - servis zajištuje www.mobilask.cz
TOMTOM - doprava do servisu zdarma, napište nám, pošleme Vám instrukce.
JABLOTRON - aktuální adresu na servis máte na konci návodu k obsluze.
Ohledně dalších značek a pro bližší informace volejte 608 444 007 nebo nám napište na soukup@mobilhouse.cz . Děkujeme.
Podmínky při nákupu soukromě (nikoliv na IČO):
O oprávněnosti záruky resp. záruční opravy rozhoduje vždy výrobce popř. jeho autorizovaný servis v ČR. Firma Filip Soukup se zavazuje jako prodejce v zákonné lhůtě nechat autorizovaným servisem vadu posoudit a v případě že bude uznána jako záruční nechat i odstranit, popř. zboží vyměnit za bezvadné. Nemáme šanci ani zákonnou možnost stanovisko autorizovaného servisu jakkoliv ovlivňovat.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené neodborným použitím zařízení, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem), jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.).
Rozpor s kupní smlouvou
Prodávající je povinen předat spotřebiteli zboží, které je v souladu s kupní smlouvou. Předpokládá se, že spotřební zboží je v souladu se smlouvou, jestliže:
a) souhlasí s popisem prodávajícího a má vlastnosti spotřebního zboží, které prodávající spotřebiteli předvedl ve formě vzorku nebo vzoru
b) se hodí k účelu, který spotřebitel požadoval a o němž prodávajícího informoval v době uzavření smlouvy a s nímž prodávající souhlasil;
c) se hodí k účelům, ke kterým se zboží tohoto druhu obvykle používá;
d) vykazuje jakost a vlastnosti, které jsou obvyklé u zboží tohoto druhu a které může spotřebitel rozumně očekávat s ohledem na charakter spotřebního zboží, a rovněž zejména na veřejné vyjádření v reklamě nebo na etiketách prodávajícího, výrobce nebo jeho zástupce o konkrétních vlastnostech zboží.
Ve smyslu tohoto článku se nejedná o rozpor se smlouvou v případě, že spotřebitel v okamžiku uzavření smlouvy věděl o rozporu se smlouvou nebo pokud o něm rozumně nemohl nevědět nebo pokud rozpor se smlouvou vznikl na základě materiálu dodaného spotřebitelem.
Prodávající není vázán veřejným vyjádřením uvedeným výše, jestliže:
- prokáže, že dotyčné vyjádření neznal a rozumně znát nemohl,
- prokáže, že dotyčné vyjádření bylo v době uzavření smlouvy opraveno nebo
- prokáže, že rozhodnutí o koupi nemohlo být dotyčným vyjádřením ovlivněno.
V případě rozporu se smlouvou má spotřebitel nárok buď na bezplatné uvedení spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy, nebo náhradního dodání zboží nebo na přiměřené snížení kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel může požadovat u prodávajícího nejprve bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží za předpokladu, že takové plnění není nemožné nebo nepoměrné.
Odpovědnost za vady
Právo z odpovědnosti za vady je zásadně bezplatné, a to i v případě zamítnutí reklamace. Až do fáze zjištění a posouzení vady, případně vrácení neopraveného zboží při zamítnutí vady nelze reklamaci zpoplatňovat. Jestliže autorizovaný servis záruku neuzná - dle smluvních podmínek konkrétních servisů a svou práci si vyúčtuje, může po Vás být požadována náhrada škody. Pokud budete reklamaci posílat přes nás, budeme nuceni částku přefakturovat. Jestliže budete reklamaci řešit přes autorizovaný servis, nezbývá než doporučit, aby jste se u konkrétního servisu informovali. Požadování náhrady škody probíhá jen v případech upravených Servisními podmínkami jednotlivých autorizovaných servisů.
Při nahlášení závady je nutno závadu specifikovat. Nestačí hlásit závadu typu "zasekává se" atd., ale konkretizovat - např. "zasekává se při hrách tehdy a tehdy...." .
Při opakovaných závadách (posuzováno individuálně podle druhu a závažnosti závad; obvykle 3 stejné nebo 4 různé opravy) nebo pokud bude vada autorizovaným servisem písemně označena jako neodstranitelná nebo neekonomická (např. po několika bezúspěšných opravách) bude přístroj přeposlán výrobci na posouzení a pokud bude výrobcem uznáno, tak zboží bude vyměněno za nové nebo bude v rámci občanského zákoníku využito jiných možností (dobropis, výměna za zcela jiné zboží s oboustranným doplatkem atd.,). Doporučujeme v případě vrácení dbát zejména na kompletnost balení (návody, kompletní příslušenství, kopie faktury, originální záruční list, všechny opravenky, váš dopis s návrhem řešení a kontaktem na vás; nejlepší je zasílat v orig. krabici). Zejména bych chtěl zdůraznit ty všechny opravenky (Potvrzení o převzetí přístroje z opravy), nejlépe i s dopisy s popisem vad, které jste do servisu posílali. Pokud nemáte všechny opravenky, je nutno si je vyžádat v servisu, kde to bylo na opravě. Krabice není dle zákona nutná, ale bez ní je veškeré riziko poškození při přepravě na straně kupujícího. Doporučujeme předem kontaktovat a informovat se na mailu soukup@mobilhouse.cz
Při poslední návštěvě servisu musí být vada pouze posouzena a shledána, nikoliv opravena! Někteří výrobci nechtějí vystavit posouzení pro konečného zákazníka, ale až pro prodejce, v opačném případě pozorňujeme na nutnost včasného zaslání po vystavení Posouzení.
Pokud máte na opravence popř. v záručním listu napsáno Reklamace neodůvodněná, Záruka neuznána, Závada se neprojevila aj., nelze tuto konkrétní reklamaci počítat do součtu závad.
Podmínky při nákupu na IČO:
Platí odpovědnost za vady a záruční podmínky, kterou poskytuje dovozce do ČR popř. výrobce ve svých obchodních podmínkách. Reklamace posílejte rovnou do autorizovaných servisů příslušné značky (pokud chcete poradit napište e-mailem) Nevzniká žádný nárok nad rámec této záruky výrobce. Nevzniká automaticky nárok na vrácení peněz, v případě uznání reklamace dovozcem nebo výrobcem může být reklamace řešena výměnou za nové popř. za jiné ve stejné hodnotě, pokud se uvedený výrobek již nevyrábí, popř. dobropisem, pokud výrobce uzná (většinou ale nejsou s dobropisem žádné problémy). Není stanovena žádná lhůta pro vyřešení reklamace, obvykle se snažíme dodržovat 30ti denní lhůtu jako u soukromých nákupů, ale pokud to dovozci trvá déle, bohužel s tím nelze nic dělat. Doporučujeme v případě vrácení dbát zejména na kompletnost balení (krabice, návod, příslušenství, kopie faktury, originální záruční list, všechny opravenky, váš dopis s návrhem řešení). Zejména bych chtěl zdůraznit ty všechny opravenky (Potvrzení o převzetí přístroje z opravy), nejlépe i s dopisy s popisem vad, které jste do servisu posílali. Pokud nemáte všechny opravenky, je nutno si je vyžádat v servisu, kde to bylo na opravě.
U neuznaných reklamací fakturujeme (přefakturováváme) vzniklé náklady (poštovné, dopravné aj.).
Někteří výrobci nechtějí vystavit posouzení pro konečného zákazníka, ale až pro prodejce, v opačném případě pozorňujeme na nutnost včasného zaslání po vystavení Posouzení.
Pokud máte na opravence popř. v záručním listu napsáno Reklamace neodůvodněná, Záruka neuznána, Závada se neprojevila aj., nelze tuto konkrétní reklamaci počítat do součtu závad.
V případě krachu dovozce popř. výrobce nebo servisního partnera výrobce, kdy není zajištěna smluvní opravna, se lze domluvit na výkupu zařízení zpět za aktuální tržní cenu popř. dalším řešení.
Vyhrazujeme si právo změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění. Nákupem souhlasíte s tímto reklamačním řádem, na každé faktuře je upozornění, že reklamace se řídí tímto reklamačním řádem (dostupným na internetu).
Tento reklamační řád je platný od 1/6/2007.
Vyhledávání
Přihlášení
Nejprodávanější
Spolupracujeme s :
© Filip Soukup 2000-2009. Právní podrobnosti a ochrana osobních údajů, IT & WEB by MyHome.CZ & © Sony-Ericsson-CZ.com 2009